ملورینملورین، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه سن داره

ملورین نامه

تابستان 1398؛ اول مردادماه؛ پا به دنیا گذاشتم و ملورین نامه روزهای زندگیمه...

ده ماهگی

1399/3/1 11:51
نویسنده : مامان
193 بازدید
اشتراک گذاری

ستاره بارون شدم......

ده تا ستاره ی خوش رنگ و نورانی.....

اما من دیگه دو رقمیم.....

جام برام تنگه...

چهاردست وپا کل خونه رو میگردم،.....

میتونم به کمک مبل و وسایل بایستم....

ماما بابا و آآآآ رو صدا کنم.....

از غریبه ها یه کوچولو میترسم.....

خوابوندنم خیلی سخت شده آخه نشستن رو بیشتر دوست دارم....

تف کردن یاد گرفتم آخه دلم میخواد با دست خودم بخورم....

امممممممما.....

.

.

.

هنوز دندون ندارم.....

کرونا کوچولو هنوزم از شهرمون نرفته...

ولی این ماه قد و وزنم رو با کلی تمهیدات بهداشتی گرفتیم...

وزنم به 9 کیلو و قامتم به 74 سانتیمتر رسیده.

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نرگسنرگس
4 خرداد 99 12:27
عیدتون مبارک ، طاعات و عبادات تون مقبول درگاه حق 🍀

7 خرداد 99 11:58
ده ماهگیت مبارک ملورین جوووون😍😍😍😍😍 کم کم باید عروسکتو از چادر ببری بیرون تا جای بقیه‌ی ستاره ها هم بشه😅