ملورینملورین، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ملورین نامه

تابستان 1398؛ اول مردادماه؛ پا به دنیا گذاشتم و ملورین نامه روزهای زندگیمه...

تولد

1398/5/1 18:27
نویسنده : مامان
357 بازدید
اشتراک گذاری

ملورین هستم....

مروارید خونمون.....

با کلی سعی و تلاش در اولین دقایق مردادماه سال 98....

توی دل یه شبی بارونی....

به کمک دکتر فرشته حقیقت....

پا به دنیای آدم بزرگا گذاشتم...

و  اینجوری خانواده ی چهارنفرمون رو تکمیل کردم....

اولین عکسم , لحظه ی تولدم وقتی یه نی نی 3600 گرمی 50 سانتی بودم.....

و این منه یک روزه ام.....

چشمام....

دماغم.....

لبام.....

گوشم.....

دستم....

پاهام.....

و روی لپامم چال دارم که فعلا نشونتون نمیدم

 

از همون روز اول دنبال یه صدای آشنا بودم که میگفت هم بازیمه و منتظرمه.....

و بالاخره دیدمش....

برام همون خرگوشی رو آورده بود که خودم بهش گفته بودم......

اما من هنوز خسته ام و خوابم میاد.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 شهریور 98 12:23
ممنون میشم منو دنبال کنیدمنم شمارو دنبال کردم😘😘❤❤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
11 شهریور 98 12:30
مبارکه ممنون میشم دنبالم کنید😊
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
11 شهریور 98 13:59
چه رمانتیک ❤️❤️❤️