ملورینملورین، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

ملورین نامه

تابستان 1398؛ اول مردادماه؛ پا به دنیا گذاشتم و ملورین نامه روزهای زندگیمه...

من و دوستم

1398/10/1 19:40
نویسنده : مامان
150 بازدید
اشتراک گذاری

یه دوست جدید وارد زندگیم شده به اسم ململ خانم...

وووووی ململ کوش؟؟؟؟.....

ململ....

ململ....

کجا رفتی؟؟؟....

بیا پیشم دوستم....

یه اتفاقات جدیدی داره میفته......

تصمیم گرفتم حرکت کنم....

همه ی تلاشم رو میکنم....

باید ململ رو پیدا کنم....

خسته شدم.....

یکمی انگشت بخورم ؛ انرژی بگیرم....

حالا ادامه بدم....

ای بابا کوشی؟؟؟....

کجا بودی دوستم....

هورا که پیدات کردم....

دیگه از پیشم نرو.....

 

پ.ن: اگه دور خودتونم بگردید موفق میشید.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
9 دی 98 21:20
عروسک ناز😙

21 دی 98 13:11
از طرف من یک ماچ خیلی ابدار بکنیدش😍😍😍

6 بهمن 98 13:23
ای جانم