ملورینملورین، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

ملورین نامه

تابستان 1398؛ اول مردادماه؛ پا به دنیا گذاشتم و ملورین نامه روزهای زندگیمه...

دو ماهگی...

1398/7/1 20:41
نویسنده : مامان
190 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماه دیگه گذشته و دوماهه شدم....

دنیا رنگی تر شده....

و حالا دیگه دوتا ستاره دارم....

یک ماه استراحت کردم و دیگه میخوام بیدار باشم....

میخوام همه جارو نگاه کنم و بشناسم...

و البته وقتشه که نشون بدم یه دختر قهرمانم.....

"""I am a superhero"""

درد داشت...

گریه هم کردم...

ولی قهرمانم....

امروز یه نی نیه 5/100 کیلوییم که به 57 سانتیمتر رسیدم....

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


20 مهر 98 19:15
ای جانم 💜💜💜معنی اسم این خوشگل خانوم چیه؟
مامان
پاسخ
مروارید بلورین .....اولین پستش گفته که مروارید خونمونم

21 مهر 98 6:51
چه اسم قشنگی💜💜مروارید کوچولوی ناز خوشگل و بلوری